pondělí 9. února 2015

Řasenka UMA - aneb za málo peněz hodně muziky

Ahoj, dnes bych se ráda podělila o zkušenost a můj názor na jednu řasenku, jíž mám už druhé balení, tudíž si troufám říct, že ji mám opravdu vyzkoušenou a za tu dobu jsem si na ni udělala určitý názor. Jedná se řasenku WOW Mascara - False Lash Effekt od UMA Cosmetics. 

Jedná se o německou značku, která je k dostání nejen v nových drogeriích TETA, ale i na internetu na www.dekorativka.cz . Řasenka se vyrábí i ve voděodolné verzi, ale tu jsem nezkoušela, jelikož nejsem moc zastáncem voděodolných řasenek. 
Tu a tam bývá v TETĚ akce 33% sleva na celý sortiment UMY. A já již teď mohu říct, že to není poslední můj oblíbenec této značky. 
Pořizovací cena řasenky je cca 89 Kč, což je skvělá cena dostupná pro kohokoliv, troufám si říct. Kartáček je silikonový a má kratinké štětinky. Přiznám se, že když se ke mně poprvé dostala, nedávala jsem ji moc velké šance, přece jen jsem byla zvyklá na řasenky od dražších značek, ale opak byl pravdou a já si z ní málem sedla na zadek. 
Kartáček mi vyhovuje už jen z toho důvodu, že se s ním krásně dostanu i k spodním řasám a krásně je pročešu a řasy zůstanou krásně rozčesané a zahuštěné a nejsou slepené. Řasenka není ani suchá ani příliš mokrá, je prostě tak akorát. Nedrolí ani nedělá žádné fleky pod očima a zároveň jde lehce odlíčit.
Stala se od začátku mým oblíbencem, ke kterému se ráda vracím a vracet budu. Opět se mi potvrdilo, že v Německu ty produkty opravdu nešidí, jak jsem se už několikrát přesvědčila a to nejen u kosmetiky, ale například i u potravin.
Někomu se možná nebude líbit celkem levně vypadající obal, ale v tomto případě opravdu platí pravidlo - "Nedej na první dojem" a za tím si v tomto případě plně stojím. Takže pokud půjdete někdy v drogerii kolem stojanu UMA Cosmetics, prosím, dejte mu šanci, třeba budete také příjemně překvapena jako já :-). Já vám mohu slíbit, že to není poslední recenze na tuto značku kosmetiky.


 Vyzkoušeli jste i vy něco od UMA Cosmetics?

P.S. Omlouvám se za kvalitu fotek, pracuji na zlepšení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news